بچه‌های‌قلم |aviniha.blog.ir

بچه‌های‌قلم |aviniha.blog.ir

" چهل میلیون معلم و دانش‌آموز و والدین، مستقیم با آموزش و پرورش مرتبط‌ اند.برای آموزش و پرورش هرچه هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است.اقتصاد آموزش و پرورش مثل هیچ دستگاهی نیست.باید این بخش را مورد توجه ویژه قرار داد. این بازده دارد و ارزش افزوده ایجاد می‌کند. "
رهبر معظم انقلاب

Reba.ir
دوستان مجازی

قرار بود نامه ام رنگ (درد) نگیرد که گرفت...
قرار بود نامه ام رنگ (گلایه) نگیرد که گرفت...
کسی نیست بگوید به جای نوشتن نامه،عاشق باش
عزیز دلم
منتظر آن دمم که نگاهم کنی..
وثانیه ها به احترام نگاهت بایستند لااقل...
و سال دل تحویل شودو مردمان بخندند و کودکان معصوم فقرلباس عافیت بپوشند و
ناجوانمرد از شرم بمیرد....

عزیز دلم
کودکان معصوم فقر...
بگذار بنویسم به یک بار نوشتنش که می ارزد.


من هیچ وقت به وعده هایم وفادار نبوده ام می دانم...
یا یاریم کن که برای تو باشم..
یا برای همیشه نامم را از دفتر مدعیان عشقت خط بزن.....
همین!!!!!!
ببخش
دوباره تند رفتم...
دوباره تند رفتم...
تند رفتم....
عزیز دلم از نو می نویسم...
سلام ....


"دکلمه ای از وحید جلیلی"

  • مصطفی طالبی

نظرات  (۲)


همان غاری که از وارد شدن به آن واهمه دارید می تواند سرچشمه آن گنجی باشد که به دنبالش می گشتید !


منتظر فرصت نباش بلکه فرصت را بیافرین !
  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">