بچه‌های‌قلم |aviniha.blog.ir

بچه‌های‌قلم |aviniha.blog.ir

" چهل میلیون معلم و دانش‌آموز و والدین، مستقیم با آموزش و پرورش مرتبط‌ اند.برای آموزش و پرورش هرچه هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است.اقتصاد آموزش و پرورش مثل هیچ دستگاهی نیست.باید این بخش را مورد توجه ویژه قرار داد. این بازده دارد و ارزش افزوده ایجاد می‌کند. "
رهبر معظم انقلاب

Reba.ir
دوستان مجازی

متن زیر از وبلاگ یکی از دوستان برداشته شده...قابل تامله:

فی‌الحال که دارم این مطلب را می‌نویسم، ساعت 11 و سی دقیقه یکشنبه است، فردا نمی‌دانم این موقع خوش‌حالم یا دپسرده، این که چطور امتحان آمار و احتمالم را داده‌اَم، نمی‌دانم چرا اینقدر درس را دوست ندارم، چرا اینقدر از ریاضیات بدم می‌آید وقتی به چارت کارشناسیِ ناپیوسته نرم‌افزار نگاه می‌کنم، به این فکر میکنم که من چطور قرار است با نزدیک به دوازده واحد دین و زندگی، همین تعداد واحد یک زبان برنامه‌نویسی منسوخ شده، بیداری اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای مملکتم مفید باشم، اصلن چه یاد می‌گیرم که آن را در محیط کار پیاده کنم؟! خوب که فکر می‌کنم می‌بینم این فقط حالِ من نیست و این را از سیگار دست گرفتن‌های گاه و بی‌گاهِ دوستانم هم می‌شود فهمید ! می‌اُفتد اتفاقی که نباید، من هم با این هیکل نحیفم به دعوت دوستان که با چشمهایشان داد می‌زنند " همراه شو عزیز " لبیک گفته و با هم مارلبروی فیلترپلاسی دود می‌کنیم ! به کجا می‌رویم اصلن؟ این سوال همیشه حول محور سمت راست مغزم پیچ و تاب می‌خورد و در دلم می‌گویم مادامی که این وضعیت نسل جدید (نسل سوخته؟) ماست ! وضعیت بهتر از این نخواهد شد !

الان بروم قانون احتمال کل و زیگمای اِفِ ایکس را بخوانم ! فعلن بای !


پی نوشت:واقعا چرا؟!!!

به بعضی دانشجوها هم باید گفت کجا داری میری؟!!(فاین تذهبون؟؟)

  • مصطفی طالبی

نظرات  (۴)

  • یار دبیرستانی
  • زنــدگــی هـیـچ گـاه بـه بـن بـسـتــــ نـمـیـرسـد
    کــافـیـسـت چـشـم بـاز کـنـیـم
    و راهـهـای گـشـوده ی بـیـشـمـاری را فـرا روی خـود بـبـیـنـیـم .
    خـدا کـه بـاشـد ،
    هـرمـعـجـزه ای مـمـکـن مـیـگـردد .
  • نازنین روانبخش
  • سلام
    نمیدونم تو همه ی رشته ها یه سری درس های بیخودی وجود داره ... مثلا من داروساز به چه دردم میخوره اناتومی بخونم خدا عالمه اما خوب ... یه سری از درس های احتصاصی رو باید بچسبیم دیگه !!!
    ان شالله با درست خوندن همین درس ها و اجرایی کردن شون برا مملکت مون بتونیم یه خدمتی به اسلام کرده باشیم
    یا علی
    سلام.واقعا چرا؟من که از بس فکر کردم به پوچی رسیدم..!
    پاسخ:
    البت منظوز من این نبود...اصلا نمیخواستم که به یاس و ناامیدی برسین...تلنگر بود...

    یه ذره وقت برای فکر کردن به این که داریم کجا میریم؟
    سلام !
    موفق باشید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">