بچه‌های‌قلم |aviniha.blog.ir

بچه‌های‌قلم |aviniha.blog.ir

" چهل میلیون معلم و دانش‌آموز و والدین، مستقیم با آموزش و پرورش مرتبط‌ اند.برای آموزش و پرورش هرچه هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است.اقتصاد آموزش و پرورش مثل هیچ دستگاهی نیست.باید این بخش را مورد توجه ویژه قرار داد. این بازده دارد و ارزش افزوده ایجاد می‌کند. "
رهبر معظم انقلاب

Reba.ir
دوستان مجازی

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم :

در آخرالزمان زنانــی می آیند که

پوشیده انــد ولی در عین حال عریــان هستند (!)

دلها را فریــب میدهند و هوسبازاننــــد،

سر مانند کوهان شتر قرار می دهند و

اینان داخل بهشت نمی شونــد و بوی بهشت

را هم استشمام نمیکننــد !


لسان العرب ج11 ، ص637

تاج العروس من جواهر القاموس ج15 ، ص708

                                                                     مطلب از سربند ارثی


  • مصطفی طالبی

نظرات  (۱۲)

امام صادق (ع) می فرمایند :لباس نازک و بدن نما نپوشید که نشانه ضعف در دین شماست

  • مصطفی طالبیـ
  • « ... تن همچون مریم است و هر یکی عیسی داریم.

    اگر ما را درد پیدا شود، عیسی بزاید

    و اگر درد نباشد،

    عیسی هم از آن راه نهان که آمد، باز به اصل خود پیوندد... »

     

     

    مولوی - فیه ما فیه

  • فرزند آدم
  • حال ادم به هم میخوره ازین ساپورتها...حقیقتا باعث تاسفه
  • مصطفی طالبیـ
  • در یک بررسی رفتاری، ۷۵ درصد کسانی که از پوشاک زننده استفاده می‌کنند، دچار سندروم خودنمایی هستند.
  • مصطفی طالبیـ
  • دلیل
    پرسید: چرا؟
    هفتاد و دو دلیل آوردی
    جهان، مجاب شد.

      بوی محرم میاد...
  • سیاسی ننویس!!!
  • دیگر خبری

    نیست از بی سیم و

    بی سیم چی

    همه آن گوشه گودال

    به سجده رفته اند

     تا صبح قیامت...

    با خیال راحت تلفن را بردار

    آن سوی خط اوباما منتظر است...!

  • مصطفی طالبیـ

  • سال دوم یک استاد داشتیم که گیر داده بود همه باید کراوات بزنند . سر امتحان چمران کراوات نزد . استاد دو نمره ازش کم کرد .شد هجده ! بالاترین نمره کلاس !!!!!
  • سرباز گمنام
  • دود این شهر مرا از نفس انداخته است
    به هوای حرم کرب و بلا محتاجم.....
  • خادم الحسین (علیه السلام)
  • سلام
    (نظردوم)رو منم از یکی از مداحان کشوریــــــــــ شنیده بودم خیـلی جالب بود
    ــــــــــــــــــــــــ
    به روزم با مطلب "فضیلت تسبیحات حضرت زهــــــــــــــــــرا(س)"
  • سید گمنام
  • حضرت علی علیه السلام فرمودند:

    بر شما باد پوشیدن لباس ضخیم؛ چرا که هرکس لباسش نازک باشد، دینش نازک است.

  • مصطفی طالبیـ

  • مطلبی را به شما عرض میکنم شاید نشنیده باشید .جناب آقای صدیقی شب فاطمیه روی منبر در بیت ایشان ( بیت رهبری ) که آقای رییس جمهور نشسته بود،آقای هاشمی بود ، سران مملکتی بودند ، قوه قضاییه ، همه بودند.آقای صدیقی روی منبر این مطلب را گفت و آن را نتوانست تمام کند .همین که خواست تمام کند فریاد گریه جمعیت و حضار بلند شد . دیدند این جمعیت بسوی آقا دارند حمله میکنند که به عنوان تبرک به ایشان دست بزنند .آقا را بردند و دیگر نتوانستند جمعیت را اداره کنند . وآن مطلب این بود : من همه ساله مکه که میرفتم قبل از رفتن به مکه به محضر آیت الله بهاءالدینی میرسیدم و توصیه میخواستم از ایشان.ایشان به من توصیه هایی میکرد و من این توصیه ها را در سفر مکه عمل میکردم . بعدهم که داشتم میامدم ، یک عمامه ای یا چیزی را برای ایشان هدیه میخریدم .

    این دفعه که رفتم محضر ایشان این مطلب را فرمودند :

    شما وقتی که میروید مسجدالنبی از قسمت جنوب شرقی مسجد ، از آن قسمت هفت قدم میاید به جلو و قسمت بعدی را هم گفت که من نمیتوانم دقیق به شما بگویم . به خاطر اینکه ایشان این را به ودیعت پیش من گذاشت . آن وقت از دو طرف به من دستور داد

    وقتی که قدم زدی آمدی جلو رسیدی به آنجا ،آنجا بنشین و این ذکر سبعه را بگو. این ذکر را که گفتی انشاءالله به حوائجت خواهی رسید .

    ذکر سبعه عجیب است ، علامه حسن زاده آملی بعد از نماز صبح تا طلوع آفتاب اذکار سبعه را دارد که اینها را از آسید علی آقا قاضی گرفتند . ذکر سبعه واقعاً یک ذکریست که معجزه میکند در نفس انسان عجیب معجزه میکند .

    آقای صدیقی می گوید ، عرض کردم: آقای بهاءالدینی چه وجهی دارد که من باید آنجا بنشینم و این اذکار سبعه را بگویم. چه وجهی دارد هفت قدم از آنجا قدم بزنم .

    حالا همه دارند مثل شما گوش میدهند همه دارند دقت میکنند آقای صدیقی چه میخواهد بگوید .

    گفت : وجهش این است که دارم به شما میگویم فقط پیش شما بماند .

    وقتی که حضرت زهرا سلام الله علیها آمد برای دفاع از علی ابن ابیطالب علیه السلام بدنش خون آلود بود وقتی که آمد ، که داخل مسجد وارد نشد وقتی که برگشت دیگر توان از او رفت دیگر به گونه ای شد که میخواست ادامه راه را بدهد نتوانست ، آنجا نشست و فکر میکنم که آن مکان به خون فاطمه سلام الله علیها رسیده است . آنجا حاجتتان را بخواهید .

    فریاد گریه جمعیت بلند شد

    بعد آقای بهاء الدینی میگوید : این کار را انجام بده .

    ایشان میگوید

    من رفتم اینکار را انجام دادم حالا تو نگو آقای بهاء الدینی خودش هم نظر دارد ، نیت دارد ، یا حاجتی دارد .چون خودش مشرف نمی شود .

    حالا جالب این است که حضار دارند به آقای صدیقی توجه می کنند ازاعیان شخصیتی مملکت ، و هم آقایانی که شرکت کننده بودند ، ایشان هم با ضرس قاطع دارد مطلب را می گوید.

    گفت : من رفتم مدینه همین کار را انجام دادم ، بعد از این رفتم مکه دیدم از بلند گو صدا میزنند : آقای صدیقی دوباره بروند مدینه . من دوباره رفتم مدینه ، چند روزی مدینه ماندم ، وقتی برگشتم به ایران یک عمامه ای خریده بودم رفتم محضر حاج آقا ، رسیدم، تا سلام علیک کردم بدون اینکه حرفی بزنم ،

    حاج آقا بهاء الدینی فرمودند:

    میدانی ثمره ذکر امسال چه بود ؟

    گفتم : نه

    گفت : نمیدانی ثمره ذکر امسال چه بود ، نگرفتی؟

    گفتم : نه

    فرمود : امسال ثمره ذکر شما یکی این بود که شما دو بار آمدید مدینه،

    گفتم شما مطلعید من دو بار امسال آمدم مدینه .

    گفت : بله آنجائی که نشسته بودید ذکر می گفتید در آنجا با تو بودم.

    این نوارش دربیت آقا هست،دم در که می فروشند ، نوار سه سال قبل فاطمیه

    بعد برگشت و گفت :

    ثمره دوم اینجا بود :

    که تا گفت مجلس به هم پاشید اینقدرمردم به خودشان زدند وگریه کردند که آقا تشریف بردند ؛ دیدند که دیگر نمی شود جمعیت را اداره کرد .

    فرمودند : ثمره دوم این بود که آن نیتی که من میخواستم ، به آن نیت رسیدم ، و آن این بود

    که امسال مقام معظم رهبری به دیدارامام زمان نائل آمد .
  • مصطفی طالبیـ
  • هوا خیـلی #سرد بــود. از #بلنــدگو اعلام کردنــد جمع بشیـد جلوی ت#دارکات و پتــو بگیــرید. #فرمانــده‌ی گردان با صدای بلنــد #گفت : کی سردشه ؟ همه #جواب دادنــد : #دشمــن ! گفت : احسنت، #احسنت. معلوم می‌شه هیــچ‌ کدام #سردتان نیست. #بفرمایید بریــد دنبال کارهایتان ، #پتــو به #گردان ما نرسیــده ، پتــویی #نداریم که به شما بدیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">